Основні нормативно-правові документи з питань організації інклюзивного навчання

Постанова КМУ від 14.02.2017 № 88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
Постанова КМУ від 12.07.2017 № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»
Постанова КМУ від 09.08.2017 № 588 «Зміни, що вносяться до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Постанова КМУ від 15.11.2017 № 863 «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»
Постанова КМУ від 21.02.2018 № 88«Деякі питання викрпистання субвернції з державного бюджету місцевими бюджетами на надання державної підтримки омобам з особливими освітніми потребами у 2018 році"
Постанова КМУ від 22.08.2018 № 617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів» (Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти)
Постанова КМУ від 22.08.2018 № 615 «Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами"
Наказ МОНУ від 01.02.2018 № 90, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за № 226/31678 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205»
Наказ МОНУ від 22.03.2018 № 271 «Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти»
Наказ МОНУ від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Лист МОНМСУ від 25.09.2013 № 1/9-675 «Щодо посадових обов'язків асистента вчителя»
Лист МОНУ від 13.08.2014 № 1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»
Лист МОНУ від 13.11.2018№ 1/9-691«Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»
Лист МОНУ від 05.02.2018 № 2.5-281 (Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах і функціональних обов’язків асистента вчителя)
Стаття 30. Закону про освіту. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти.
Кiлькiсть переглядiв: 350